מינויים

מונה מנהל חדש למכון שרת לאונקולוגיה בבית החולים הדסה עין כרם

פרופ' אהרון פופובצר מונה למנהל מכון שרת לאונקולוגיה ב"הדסה עין כרם" | מחליף את פרופ' תמר פרץ שפרשה לגמלאות וממשיכה לכהן כרופאה בכירה במחלקה

פרופ' אהרון פופובצר, מנהל מכון שרת לאונקולוגיה ב"הדסה עין כרם". צילום: דוברות בית החולים

פרופ' אהרון פופובצר מונה לאחרונה למנהל מכון שרת לאונקולוגיה בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. פרופ' פופובצר מחליף את פרופ' תמר פרץ אשר פרשה מתפקידה לגמלאות וממשיכה לכהן כרופאה בכירה במחלקה.

פרופ' פופובצר, בן 51, נשוי, אב לארבעה ילדים, תושב גבעת שמואל, למד רפואה בפקולטה לרפואה באוניברסיטה העברית בירושלים. את התמחותו הראשונה בתחום אא"ג וכירורגיית ראש-צוואר ביצע בבית החולים בילינסון. התמחותו השנייה באונקולוגיה ורדיותרפיה ותת התמחות ברדיותרפיה של גידולי ראש-צוואר ביצע באוניברסיטת מישיגן ב-Ann Arbor, ארה"ב. כמו כן, השתלם בברכיתרפיה וברדיוכירוגיה בבתי החולים המובילים בארה"ב: Memorial Sloan Kettering Cancer Center וב-Beth Israel Medical Center בניו יורק.

פרופ' אהרון פופובצר הגיע ל"הדסה" ממרכז רפואי רבין, שם ניהל את יחידת ראש-צוואר ושימש כסגן מנהל המכון האונקולוגי במרכז דוידוף לסרטן. הוא פרופסור חבר קליני בפקולטה לרפואה באוניברסיטת תל אביב ולאורך השנים ניהל מעבדת מחקר שהתמקדה במציאת דרכים להגברת יעילות הקרינה תוך צמצום תופעות הלוואי. כמו כן הוא משמש חוקר ראשי במחקר של חברת הסטרט-אפ הישראלית "אלפא טאו" המפתחת שיטת קרינה חדשה המבוססת על קרני אלפא. בנוסף, הוא היה מזכיר החברה הישראלית לגידולי ראש-צוואר (2010-2014) ושימש כיושב ראש החברה בין השניים (2014-2018).

כיום הוא יושב במועצה העליונה של החברה העולמית לסרטן ראש-צוואר וחבר פעיל בחברה האירופאית לסרטן ראש-צוואר (EORTC). לאורך שנות הקריירה פרסם פרופ' פופובצר מעל 80 מחקרים רבים בכתבי עת מובילים בעולם בתחומי סרטן ראש-צוואר, בלוטת תריס, רפואה מותאמת אישית בסרטן בלוטות רוק, שימוש בגרגירי זהב לייעול קרינה ושיטות קרינה חדשות.

עם כניסתו לתפקידו אמר פרופ' פופובצר: "להיות רופא זוהי זכות ושליחות שאין גדולה ממנה. בתפקידי החדש כמנהל המערך האונקולוגי ב'הדסה', החזון שלי הוא להוביל את המכון למצוינות רפואית ומדעית כך שהמכון יהיה בשורה אחת עם המכונים האונקולוגיים המובילים בעולם. אנחנו חורטים על דגלנו לתת יחס אישי ואנושי לכל חולה וחולה. אני רואה יתרון גדול בקרבה ובשיתוף הפעולה הפורה שיש לנו עם בית הספר לרפואה ב'הדסה'. חינוך וקידום דור העתיד של הרופאים בישראל הוא חשוב מאוד".

נושאים קשורים:  פרופ' אהרון פופובצר,  מכון שרת לאונקולוגיה,  פרופ' תמר פרץ,  חדשות,  מינוי
תגובות
11.08.2020, 00:21

איש יקר הכרתי את אביו ואמו

ברכות למינוי. איש מדהים ואיות מקסימה. נאחל לו הצלחה.