חדשות

"איכילוב" מקים מגדל מגורים חדש המיועד להשכרה רק לאנשי צוות רפואי

המרכז הרפואי הודיע כי אכלוס מגדל המגורים יתחיל בספטמבר, והדירות יוצעו בשכירות אך ורק לאנשי צוות רפואי העובדים בבית החולים הסמוך; דירת 3 חדרים תעלה כ-4,800 שקל בחודש; מנהל "איכילוב": "סמיכות המגורים לבית החולים תסייע בהצלת חיים"

הדמיית מגדל המגורים החדש לצוות רפואי ב"איכילוב" (מקור: "איכילוב")

מגדל מגורים המיועד להשכרה אך ורק לעובדי "איכילוב", מוקם בשטח המרכז הרפואי, בפינת הרחובות דפנה והנרייטה סולד בתל-אביב. במגדל 20 קומות ו-274 דירות והאכלוס צפוי כבר בספטמבר הקרוב.

בית החולים מסר, כי לעובדים שירצו לשכור את הדירות יוצעו דירות סטודיו בשטח של 25 מ"ר (החל מ-2,868 שקל בחודש); דירות שני חדרים בשטח של 36 מ"ר (החל מ-3,681 שקל) ודירות 3 חדרים בשטח של 56 מ"ר (החל מ-4,780 שקל בחודש). שכר הדירה יעלה בפער של 90-18 שקל בהתאם לקומה.

פרופ' גמזו: "היתרון הרפואי במגדל הוא שבעת קריאה יתייצבו העובדים בתוך דקות ספורות בלבד בחדרי המיון והניתוח"

במגדל יופעלו גם מעונות יום, גני ילדים וחדר כושר. הדירות יאובזרו בריהוט חלקי ובמכשור חשמלי - מקרר, תנור, כיריים, מיקרוגל וטלוויזיה. דמי השכירות כוללים גם חיבור לטלוויזיה רב-ערוצית ולאינטרנט. עובדי המרכז הרפואי – אנשי צוות רפואי בלבד - יוכלו לשכור את הדירות רק לשימושם הפרטי וכל עוד הם עובדים בבית החולים.

ההרשמה תיקבע על ידי ועדה במרכז הרפואי, שתקבע את הזכאות למגורים על פי רשימת קריטריונים שנקבעה. לשוכרים יוצע חוזה השכרה של שלוש שנים עם אופציה להארכה בשנתיים נוספות. אם העסקת עובד באיכילוב תסתיים במהלך תקופת החוזה יהיה עליו לפנות את הדירה בתוך זמן קצר.

הדמיית מגדל המגורים החדש לצוות רפואי ב"איכילוב" (מקור: "איכילוב")

הדמיית מגדל המגורים החדש לצוות רפואי ב"איכילוב" (מקור: "איכילוב")

מנהל "איכילוב" פרופסור רוני גמזו אמר אתמול (ד') בראיון לערוץ 2, כי "המניע העיקרי לבנית המגדל הוא בראש ובראשונה מתוך רצון לעזור לאוכלוסיית המתמחים, הצוות הסיעודי והזוגות הצעירים שלרוב אינם מחזיקים בדירה בבעלותם ומתקשים לעמוד בעלות שכירות דירה בתל-אביב ובעיקר במרכז העיר, בקרבת מקום העבודה שלהם".

לדבריו, "היתרון הרפואי במגדל הוא שבעת קריאה יתייצבו העובדים בתוך דקות ספורות בלבד בחדרי המיון והניתוח. סמיכות המגורים לבית החולים תסייע בהצלת חיים לחולים המגיעים לבית החולים".

נושאים קשורים:  חדשות,  פרופ' רוני גמזו,  מגדל,  שכירות,  המרכז הרפואי איכילוב-תל אביב
תגובות
אנונימי/ת
12.02.2017, 09:02

ניצול ציני